Translate

28 Haziran 2012 Perşembe

İKEA HENSVİK AİLESİNDEN :)



























2 yorum:

  1. merhaba bende ikea bebek oadası oluşturmak istiyorum tavsiye edermisin hensvik karyolayı kac yıl kullanabiliriz

    YanıtlaSil
  2. MERHABA
    Öncelikle ilginize çok teşekkür ederim...
    ben çok firma gezdim, çok araştırdım belkide ilk oldugundan çok özendim :)
    Sonra dedemiz el yapımı yaptırdı bize... fakat ikea tercihimdi hatta bir arkadaşım aldı kızı için bence makul fiyatlarda ve kullanışlı oldugunu düşünüyorum...
    bir bebek için bu yataklar max.4 sene kullanım için üstelik İKEAnın garantisi hoplama zıplamalar için test edildiğinden bahsetmişlerdi...
    yeni katalogunda bile hala var bunlar benim düşüncelerim...
    Çilek, İnci TUNCEL, Masko, Weltem Mobilya(En içime sinenlerdendi) ve MODESA Eyüpte Zeki Bebe Mobilya çok hoş modelller vardı...
    Hazırlayınca resimlerini bizimlede paylaşırsan mutlu oluruz, miniğe sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)