Translate

19 Temmuz 2012 Perşembe

Hoş Geldin Ya ŞEHR-İ RAMAZAN - Ödüllü Bir Ramazan Sofrası


HOŞ GELDİN YA ŞEHR-İ RAMAZAN

ŞÜKÜR KAVUŞTURANA

Ramazan, Oruç, Bereket, Enfes Sofralar derken 

özel bir yazı paylaşmalıyım dedim sizlerle, başladım araştırmaya; 

Derken En Özelinden Ödüllü Bir Ramazan Sofrasını mutlaka görmelisiniz dedim... 

Bu Enfes Sofra Amerika'da düzenlenen sofra tasarım yarışmasına Türkiye'den katılan bir blog yazarımızın "Ayrıntılarıyla inceleyebilirsiniz ... Kirmizimutfakblog "
Ellerine sağlık Ebru Ablacım, Kesinlikle takdir Ediyorum, Alkışlıyorum Bu Güzel Başarını :)) 

İşte ödüllü masanın detay fotografları...

Masanın tepeden görünüşü...
 
  
Tabakta ''Bismillah'' Tuğrası.Bu tuğrayı, Tugra.org kanalıyla üyesi oldugum tugra sevenler grubunun hediyesi imiş...
 
Dünyaca ünlü iğne oyamız üzerinde yine dünyaca ünlü nazar boncuklarımız...
  
Yine dünyaca meşhur bakır sürahi ve maşrapalarımız.
Gurur duyup sahip çıkacağımız o kadar güzelliklerimiz var ki...
 
Ve caanım hurma...

Afiyetle oturulacak nice güzel sofralarda, nice Bereketli Ramazanlar olsun...

 

3 yorum:

  1. Merhaba Ramazan Sofranız harika olmuş. elinize sağlık. Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bayıldım;
      ilgine teşekkür ederim.
      Sofra " Kirmizimutfakblog " Ebru Ablamızın bahsettiğim gibi Amerika'da ödül almış hatta, bereketli, merhabetli ve huzur dolu bir ramazan diliyorum...

      Sil
  2. Zeynepçim güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim, ağız tadıyla nice güzel Ramazanlar olsun...

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)