Translate

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Minik Kuzum ile Alışveriş Zamanı - H&M SMYK C&A DİSNEY LCW


Minik Kuzum ile Alışveriş Zamanı - H&M SMYK C&A DİSNEY LCW

İndirim sezonu başladı . . .

Evetttt bizde attık kendimizi yollara, bu fırsat kaçar mı dedim :)
Algılamada seçicilik diye düşünüyorum artık bebek mağazalarından kendimi alamıyorum...
Bunlar oğluşum için seçtiklerimden, Ah bir de kızlarınkileri görmeyin bir ömür resmen bayıldım...
Biz babamız sıkılmasın diye Marmara Forumu seçtik, daha sakin ve ferah geliyor artık mekanımız orası...
1. Gömlek Pantolon Ayakkabılar H&M
2. Plutolu Tulum DİSNEY
3. SMYK - Mini Damla
4. C&A Baby - Ayakkabılar Fenerium
5. LCW. ve MEXX
Bakalım beğenecek misiniz :)) Yorumlarınızı bekliyorum ...


 


 
 


3 yorum:

  1. hepsi çok güzel zeynepcim umarım güzel günlerde giyer yakışıklı bu kıyafetleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz teyzoşu, zaten bu sıcaklarda durmadan giyip çıkartıyoruz

      Sil
  2. ya ben bu sayfaları neden çok sonmra görüyorum alışamadım şu bloglara ellerine sağlık canım her bilgiyi özenle paylaşıyorsun faydalanıyorum :)

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)