Translate

11 Ekim 2012 Perşembe

Kremalı Muzlu Milföy Sarma - Zeynep'le Pratik Tarifler :)

Kremalı Milföy Sarma - Zeynep'le Pratik Tarifler :)


Biliyorsunuz artık hem Mert, hem iş hayatı birde okul derken öyle gösterişli sofralar için pratik tariflere geçiş yapmak zorunda kalıyorum.

Ben bunu beğendim; ne dersiniz ???

malzemeler (15 adet için)
*3 yaprak milföy hamuru (çift kare)
Kreması için;
*1 yemek kaşığı un
*1 yemek kaşığı mısır nişastası
*1 su bardağı süt
*arzu edilen miktarda şeker
*1 paket vanilya
yapılışı
*krema önceden hazırlanıp soğumaya bırakılır
*milföyler ince şerit halinde kesilerek 1 cm çapında ki metal ruloya ya da benim gibi kaşık-çatal takımına sarılır
*200 c ısıtılmış fırında pişirilen ve soğuyan milföylerin içine pasta şırıngasıyla krema doldurulur
*açık kalan 2 ağız kısmına küp şeklinde kesilmiş muz yerleştirilerek antepfıstığına batırılır

Afiyet Olsun . . .

4 yorum:

  1. çok güzel görünüyor zeynepcim

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben de tarıfınızı denedım ama malesef kasıklarla mılfoylerı ayıramadım cok yapıstılar husran oldu yanı anlayacagınız puf noktası var mı nerede hatayaptım bır de su metal ruloları nereden temın edebılırız boyle olmayacak sanırım tesekkurler yardımınız ıcın fundaa

    YanıtlaSil
  3. After checking out a number of the blog articles on your blog, I really appreciate your way of blogging.

    I bookmarked it to my bookmark webpage list and will be
    checking back soon. Please check out my website too and tell me how you feel.


    Look at my homepage: ray ban outlet

    YanıtlaSil
  4. kaşıklardan ayırmak sorun oldu öneriniz nedir?

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)