Translate

13 Kasım 2012 Salı

BENİMLE EVLENİR MİSİN??? - MUHTEŞEM bir evlenme teklifi. . .

evveeettttt,bu yazı gokkusagininpembesi'nden alıntıdır:) 
ben bayıldım, ötesi birşey yani ...
zaten alıntı olmasa benim olsa ana haber bültenine kadar yayınlamış olurdum :)
bu çift pek mütevazı hiç görmemiştim başka yerde,
peki soruyorum beni izleyen tüm dostlarıma....
siz böyle bi teklif aldınız mı? 
hı Duygu hanım,
bekarlar sizde gördükten sonra almazsanız bilemiyorum yani:))
Allah herkese huzurla yaşayacağı;
elinde bastonuyla gelen eşine 2 saatte kapı açacağı,
'ilaçlarını içtinmi beeeyyy' diye sesleneceği yıllar nasib etsin,
amin...


10 yorum:

  1. ahhhh ahhh canımmm yok almadı ah çekişlerimdende anlayacağın gibi bu romantik ortamı hazrılayan bir beyse eğer kadın ruhundan çok iyi anlayan bayan ruhlu biri sanırım.
    ama devirde değişti bir bayanda hazırlamış olabilir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yaaa ,lütfen türünün son örneğide olsa biri vardır elbet :)

      Sil
    2. AŞK'a inanın, umut varsa herzaman güzel süprizler olur...

      Sil
  2. Bende henüz Evlenme Teklifimi almadım.. :)
    Yaklaşıyor bakalım nasıl bişey olacak ama böyle bu kadar abartılı bişey olmayacağı kesin, aslında biraz sacma da geldi bana yatak odasında evlenme teklifi? yatağı kullanmaları gerekliymiş gibi :)

    ama süslemeye lafım yok :)

    blogunuz çok güzel bu arada siz beni rastgele buldunuz sayenizde bende sizi buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yatak odasında olması,hani olay bi teklife kalmış gibi geldi bana :) ayyy ayıp ama napalım :)

      Sil
    2. :)) ha ha ayrıntıya takılmayınnnnn lütfen...
      modern hayat, teknoloji, günümüz aşkları... literatürümde kelime arıyorum kızlar...

      Sil
  3. ama öyle değil mi yaaa:)
    eşim sil onu ordan diye tehdit etsede nafile :)
    ibreti alem için,helal olsun bunu yapan erkeğe :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. itiraf .com diyelim ozaman
      benimkide nişanlıyken doğum günümde böyle güzel bir şey yapmıştı...
      neyse medyada yer almasın ayrıntıya girmeyelim,
      ama doğru eşle huzurlu bir hayat diliyorum herkese, işte o zaman gözlerde bambaşka bir AŞK oluyor...

      Sil
  4. cıx okdarda muhteşem değil :)
    balonlu bu tür şeyler görünce aklıma kurtisin doktorlar dizisinde leylaya yaptığı teklif geliyo
    daha orjinal ve daha süpriz doluydu.. :)

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)