Translate

7 Kasım 2012 Çarşamba

Hiç MAKARON Yaptınız mı? DOĞUM GÜNÜ Sofralarına Enfess YOLCULUK


Nefis bir fransız macaronu kadar güzel bir şey yoktur Mmmm! 

Bu aralarda pastanelerde, doğum günü masalarında pek bir revaştalar.

Ağzınızda dağılan O ilk kabuk hafif crunch ve chewy bisküvi içine ısırık ve doyum noktası {sanki gizli bir cennet}

  

Yurt dışından bir bloktan aldım bu yazımı; 

Son zamanlarda bir Macaron nasıl yapılır merak eder oldum çünkü ve bu küçük serseriler harika görünüyorlar....

Bu resimlere baktıkça da Ne kadar zor olabilir ki diyorum...

3. denemesinde ancak yapabildiğinden bahsediyor yazarımız, çok araştırmış, hatta şeker termometresi ve makaron makinesi bile almış kendisine...
Sonuç karelerde bence muhteşem; fırının kapağı açıldıgında neredeyse ağlamak üzere oldugundan bahsediyor, e az uğraşmamış :))
Ama ben size en güvenilir adresten Oktay ustadan tarifi sunuyorum, test edilmiş, onaylanmış.

 
Macaron yolculuk öğrendiği Önemli ipuçları:

     *** Siz 150 derece için fırını ayarlamış olabilirsiniz ama fırın içindeki 150 derece olacağını garanti edemez. Kendinize bir fırın termometresi alın
*** şekerin tam kıvamı için şeker termometresi.
*** Araştırma yapın!Daha sen hazırmısın, Bilmiyorum :)) diyor
*** Vazgeçmeyin her seferinde daha güzel oluyor . .  


 

1 yorum:

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)