Translate

10 Ocak 2013 Perşembe

Swarovski Taşlı Parıltılı Işıl Işıl İşlemeli Gösterişli Gelinlik Modelleri

Taşlı Gelinlikler, Swaroski kaplı Ayakkabılar, Çantalar, Pırlanta Takılar . . .

Çok önce gelinliklere yer vermeliydim aslında, 

Uzun zaman oldu farkındayım ama şöyle orginalleri olsun, 

örnek alınsınlar istedim,zamanlada daha güzellerini yayınlayacağım...


Malum kış ama bahar ve yaz kapıda.. Düğünler,nişanlar,sünnetler... çoğalıcak... 
Düşündüm ki sizlere fikir olması açısından kristal taşlarla süslü gelinlere 
özel neler yapılabilir bunları netten bulduğum fotoğraflarla yayınladım...

Özellikle ayakkabılar,çantalar ve davetiyeler üzerine çokça kullanılıyor swarovski taş süslemesi, onlarıda bir başka yazımda görüntülerim inş... 
Swarovski yazınca hemen aklınıza tek seçenek gelmesin 
elbet 2. kalite yani daha uygun taşlarla da süslemeler yapılabiliyor..
İnanın bana swarovskiyi hiiiç aratmıyor.. 
En mutlu gününzde ışıl ışıl parıldamak isteyen gelinlere ithafen; 
Sevgilerimle...












 
























1 yorum:

  1. Wooow all those dresses are amazing! I love the sparkling details and the girls look like pricess:) The second detail pictures is my favourit!

    Würd mich freuen wenn du vorbei schaust
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)