Translate

17 Ocak 2013 Perşembe

TUANA TASARIM ve ÇEYİZ'den Küçük Prenseslere


 

MİNİK PRENSESLER İÇİN ÖZEL TASARIM 

FRANSIZ DANTELLİ YATAK


Daha çok farklı ürünleri var, 

bebek nevresim ve pikelerinden tutun, alt açma, bebek bez pastası, banyo ve şık gelin takımlarına kadar.... 

Ben bayıldım sizlerlede paylaşayım istedim....

Bunlar detaylarindan küçük kare. 

İstediginiz renkte calismalarıda mümkün:) süpperler

mağazalarına gidebilir yada 0216 417 58 11 ile benim yönlendirdiğimi söyleyerek iletişime geçebilirsiniz...

Sevgilerimle . . .








1 yorum:

  1. merhaba zeynep hanim sayfanizi ikndsgn gördüm izlemeye aldim cok cici seyler var blogunuzda benim blogdada cekilis yapiyorum yeni komsularla tanismak icin ugrarsaniz sevinirim selamlar

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)