Translate

20 Şubat 2013 Çarşamba

Renkli İpliklerle Bebek Battaniyesi Örelim mi???

Bu aralar tüm bloglarımda bir hünerdir bir beceriler sormayın, özeniyorum resmen:) 

Önceden yapardım çok şeyler bende:) 

örgü, dantel vs. daha vaktim oldugu zamanlarda diyelim...

Şimdi annem azıcık oğlumu aldığı hafta sonlarında tez'imle uğraşabilsem diye can atıyorum, bu dönem mezun olmam gerekiyor dua edin bana ne olur...
Ama ilk fırsatta bir el örgümü paylaşacağım sizlerle...
şimdilik evde kalan yünlerinizi değerlendirebileceğiniz özellikle soft tonlarına bayıldığım bu güzel renkli bebek battaniyelerini paylaşıyorum,
iyi seyirler...










 

Derya baykal örgü modellerinden bir çiçekli battaniyeyi yapılışıyla ekliyorum:

Bravo, Anti Bakteriyel 064 mavi 2×100 gr
Şİş : 5mm
Örgü: Haraşo, Düz örgü, Prinç 1/1

Anti baktiriyel mavi yünümüz ile 105 ilmek atalım , 1 grup 15 prinç + 15 düz 15 prinç 15 ters 15 prinç 15 düz örelim 20 sıra ördükten sonra ilmekten yukardakı şekilde tekrar düzenliyelim

2grup 15 düz , 15 prinç 15 ters 15 prinç 15 düz 15 prinç 15 ters 20 sıra örelim


1 yorum:

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)