Translate

8 Mart 2013 Cuma

BUGÜN 8 MART Dünya Kadınlar GÜNÜ

Blogum benim mutlu yanım, Hobim,  En Pozitif Halim...
Önce Güzelll bir döktürelim Enerji dolu günümüzü birlikte kutlayalım istedim...
Hadeee Hopppa !!!

 
 Bugün bizler için güzel bir günse en güzel fırsatlardan da haberdar olun istedim, Ne ararsanız var, Alışveriş modunuz varsa bu bir fırsattır değerlendirin...
Sevgilerimle.....






 






 
 


 Ayrıca;
Kadınlar günü ile ilgili Türlü türlü dehşet çile içeren görüntülerle dolu kampanyalar var çevremizde...
Herkes gibi BEN olabilirdim tabiki, Ama demek istemiyorum...
 
Cinayet kurbanı kadınlar ünlü isimlerle can buldu, Kimi tek bir kurşunla, kimi onlarca bıçak darbesiyle, kimi de boğazı kesilerek çocuklarının gözleri önünde hunharca katledildi. 
8 Ünlü Kadın 8 Mart 8 Kadın Projesi için O ben olabilirdim dedi..
Kimi tek bir kurşunla, kimi onlarca bıçak darbesiyle, kimi de boğazı kesilerek çocuklarının gözleri önünde hunharca katledildi. 
Aylarca tuvalette esir edilen de vardı aralarında, yaşarken ölenler de. 
Her biri eşti, anneydi, kadındı. 
Ancak hepsinin kaderi aynıydı; hepsi şiddet kurbanıydı. 
 
 
Zeytinburnu Belediyesi’nin, AKDEM çatısı altında hayata geçirdiği “8 Mart 8 Kadın” projesiyle ünlüler öldürülen o kadınları fotoğraflarla yeniden hayata geçirdi.
Kim kim oldu?
Hülya Avşar – Ayşe Paşalı 
Berguzer Korel – Melek Karaaslan 
Nur Fettahoğlu – Gülşah Sarcan 
Burcu Esmersoy – Şefika Etik
Dolunay Soysert – Meral Tahta 
Meltem Cumbul – Ceylan Soysal 
Ezgi Mola – Selma Civek 
Songül Öden – Mehtap Civelek
 
Zeytinburnu Belediyesi’nin yazılı açıklamasına göre,  Her sanatçı, yerine geçtiği kadın sanki hayattaymış gibi onun duygularını anlatan bir mektup da yazdı. 
Yazılan mektuplar, video çekimi sırasında kayda alınarak, kamu spotu oluşturuldu. 
‘Uyanmak İçin Ölümü Bekleme. 
Sevginin yerini
şiddet almasın’ sloganıyla oluşturulan kamu spotları, 
gelecek hafta içinde yayımlanmaya başlayacak


1 yorum:

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)