Translate

6 Haziran 2013 Perşembe

HERRY Yaz Alışverişi - Ferah Uzun Elibseler


Haftaya yokum kızlar, ufacık kaçamak yapıcam oğlumla... 

Yanımda olmalı diyerekten ve Yaz gelince mutlaka dolabımda da bulunması gereken beyaz elbise, etek veya jean alışverişi için yola çıktım.

HERRY tutkumu bilirsiniz önceki yazılarımdan,
Beyaz etek uçları dantel misali elbiseye bayıldım, netten bir resmini buldum ama bayanın üzerindeki gibi değil inanın .... daha güzellll
arzu edenler için kısası da vardı ama ben uzunu aldım,  sandaletlerle giymek için heves ediyorum.
Gelin gibi miss...

Birde yanında dayanamayıp aşağıdaki çiçekli elbiseyi de aldım..
oh püfür püfür...
Özellikle satenimsi dokudaki kumaş elbiselerde çok hoştu ama ben bu kez uzun istiyorum daha rahat olmak için... Desenler kumaşlar çok güzeldi... İlgilenenlere duyrulur...
Sevgilerimle...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)