Translate

29 Nisan 2016 Cuma

Kiralık AŞK - 44.Bölüm'den çok güzel bir replik


Cuma akşamı eminim televizyona kitlendiniz,

ohhh uzun zamandır absürt romantik komedilerin arasındaydık, bir o dizi bir bu kanal kendime bir düzgün film bulamamıştım,

Ta ki Kiralık AŞK 'a kadar.....

bu kez kendimi kaptırabileceğim bir bölümde denk gelince iyi oldu;
(atıştırmalık birşeyler elinize alalım, kuzum birde ışıkları kapatalım şöyle kıvamında olsun)

şaşıracaksınız üstelik moda olan hoooop karşında kolay lokma bir kız olup ona atlamayan bir erkek var, üstelik sadakatini öyle güzel sözleriyle gösterdi ki !!!!

hakkaaten takdire şayan.
Tebriklerrrr Ömer (Barış :*)

Konuma repliklerini aynen yayınlıyorum belki lazım olur

“Fikret, ben Defne’yi seviyorum. Hem de çok… 
Aramızda çok başka bir şey var. 
Bana hayatta başka bir şey düşündürmeyen, aklımı başımdan alan, bana derin derin nefes aldıran bir şey… 
Defne artık benim.. İçim. 
Şu an burada olmaması bile huzursuz ediyor beni. Ben çok özlüyorum onu, her an…” deyişi, 
Ömer'den Defne'ye itiraf edilmiş olmasa da, duyduğum en güzel aşk itiraflarından biriydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)